Moje recenze-Poslední píseň

31. srpna 2011 v 13:04 | Annie |  Moje recenze filmů
Poslední píseň(The Last Song)

Trailer:

Popis filmu:
Život sedmnáctileté Veroniky 'Ronnie' Millerové je najednou vzhůru nohama, když se její rodiče rozvedou a její otec se odstěhuje z New Yorku do města Tybee Island ve státě Georgia. O tři roky později si se svými rodiči stále nerozumí a zlobí se na ně, zvláštně na svého otce, dokud se její matka nerozhodne, že by bylo v nejlepším zájmu všech zúčastněných, aby strávila léto v Tybee Island se svým otcem. Její otec je bývalý koncertní pianista a učitel a žije tichý život v pobřežním městě. Je plně ponořen do tvorby uměleckého díla, které se stane hlavní ozdobou místního kostela. Nezapomenutelný příběh o lásce v jejích nesčetných podobách - první láska, láska mezi rodiči a dětmi - který ukazuje, jak jen to román Nicholase Sparkse umí, mnoho způsobů, jak hluboce procítěné vztahy mohou naše srdce zlomit a zase je uzdravit.

Můj názor:
Zaprvé chci říct,že Miley opravdu nemám ráda!Ale to už možná víte:)Když jsem se o tomto filmu jsem se dozvěděla,moc mě nezaujal.Kamarádky a sestřenka mi ale o něm vyprávěly a všem se film moc líbil.Tak jsem si řekla,že 2 hodiny zabraného času mě nezabijou.Film jse si tedy stáhla a pustila.Musím říct,že mě naprosto okouzlil!Myslela jsem si,že to bude naivní americká romantika,ale vůbec ne.Je to sice film plný lásky,ale je opravdu krásný.Není to o tom,že do města přijede nová holka,kterou všichni kluci chtějí a nějaký jíný kluknež všichni ostatní se do ní zamiluje,pak spolu půjdou na rande tam,se políbí a bla bla bla blé.Jestli se díváte na Hannah Montanu,tak se vám tonto film asi příliš líbit nebude.Miley tady totiž ukázala svojí zranitelnější a romantičtější stránku.Já osobně ho ráda čas od času zkouknu znova.A taky se mi líbí,že film neskončí tak jako všechny americké slátaniny:buď se ti dva vždycky na konec vezmou nebo jeden z nich nechce toho druhého nebo naopak se milují natolik,že spolu budou až do smrti.100% Poslední píseň doporučuju,vážně to stojí zato!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.